Autor: jurget_at_o2.pl
Data: Tue 08 Oct 2002 - 08:15:33 MET DST
> Wybieram 0202122 w Katowicach.
> Czekam "przepisowe" 30 sekund i teoretycznie powinienem zobaczyć komunikat
> "Weryfikacja nazwy użytkownika i hasła".
> Teoretycznie, bo albo ten komunikat w ogóle się nie pojawia po około
> półtorej minucie połączenie zostaje przerwane z komunikatem "Komputer
zdalny
> nie odpowiedział".
> Albo użytkownik jest weryfikowany pół minuty, minutę, albo znów komputer
nie
> odpowiedział.
>
> Na powyższe zdarzanie mam około 20% szans w godzinach od 19 do 23 - od
około
> roku.
> Rok temu to były sporadyczne przypadki, teraz nasilają się.
>
> W dni wolne, do południa itd., poza "internetowym szczytem" do połączenia
z
> internetem zawsze dochodzi w 25 do 30 sekund, bez jakichkolwiek problemów.
>
> Próba reklamacji na centrali zakończyła się odpowiedzą, ze TP S.A. nie mam
> możliwości technicznych sprawdzania, czy doszło do faktycznego połączenia
z
> internetem, więc tylko kasują impulsy.
>
> Czy tylko mnie wnerwia zaistniała sytuacja?
> Kilka lat temu telekomunikacja sprawę stawiała uczciwie i co prawda nie
> sposób było się dodzwonić na 202122 w godzinach wieczornych, ale
> przynajmniej rachunek nie wzrastał za IMO niezrealizowane połączenia.
> Bo cóż mi po wolnej linii, skoro "komputer nie odpowiedział".
>
> --
> ____________________________
>
> Janusz - Vahanara
TPSA żyje z wyłudzania pieniędzy i okradania swoich abonentów.
pozdrawiam
Jerzy Gajewski
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:40:31 MET DST