Autor: Hagi (nospamhagi_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 06 Oct 2002 - 21:16:23 MET DST
Użytkownik "UM" <ulam_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
news:anpp65$jrv$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...
> Teraz możesz już skorzystać z rękojmi i żądać zwrotu gotówki.
> Podejrzewam, że będą chcieli Ci wcisnąć ponownie ten sam model lub od razu
> zaproponują wymianę na inny. Niechętnie zwracają kase. Upieraj się przy
> swoim, jakby coś poszło nie tak zawiadom Federacje Konsumentów i Państwową
> Inspekcję Handlową.
W mysl rekojmi sprzedawca moze w ciagu 14 dni naprawic sprzet lub wymienic
na nowy - wcale nie musi zwracac gotowki...
Pozdrawiam
Hagi
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:39:52 MET DST