Autor: Lukasz Sosnowski (sosna_at_astar.com.pl)
Data: Thu 25 Apr 2002 - 00:23:02 MET DST
W artykule <e7jbcukj48c023rggc0900evod2qrlu5rh_at_4ax.com>, Tomasz Holdowanski
napisał(a):
> Padl mi Fujitsu 8 Gb i mam powazny problem. Po firmie, w ktorej go
> kupilem, nie ma juz sladu, a na dysku nie ma stickera hurtowni. Czy
> moge reklamowac taki "osierocony" dysk bezposrednio u przedstawiciela
> Fujitsu na Polske?
Witam,
Miałem podobny problem, jako że wiedziałem że mój egzemplarz był kupowany w
AB wyslałem do ich serwisu maila (podany jest na ich stronie). Dostałem
odpowiedź, że oni sami mi nie wymienią, ale przyjmą dysk i jeżeli Fujitsu im
reklamacje uzna to OK. IMHO fair, jedynym problemem jest czas oczekiwania
- około 3 miesiące, więc czekam :).
-- Pozdrawiam, Łukasz Sosnowski
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:43:34 MET DST