Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 13:27:39 MET DST
> > co konkretnie gostkowie z serwisu samsunga mowia ?
>
> Ze gdyby wymieniono mi sprzet na nowy, dostalbym nowa karte gwarancyjna, a
> wymieniono mi na sprawny ale nie nowy, czyli nowa gwarancja nie
przysluguje.
no bo nowa nie przysluguje - tylko termin "starej" liczy sie od nowa od
momentu dostarczenia rzeczy wolnej od wad
w owym art 581 nic nie ma ze trzeba wymieniac na nowy - dla uzywanego tez
termin liczymy od nowa
nie rozumien jak tacy idioci (chodzi o tych z serwisu) moga pracowac w
serwisach takich duzych firm - jest tez inna mozliwosc, goscie po prostu
"dymaja" swoich klientow liczac na to ze klienci nei znaja swoich praw (co w
wiekszosci przypadkow jest prawda - niestety)
> Interweniowalem w centralnym serwisie Samsunga, na razie przyjeli sprzet i
> kazali czekac na odgorna decyzje.
nie rozumiem ich - co maja uznac ze na terenie Polski obowiazuje prawo
polskie a nie jakies koreanskie czy inne ?
PS napisz jaki bedzie rezulatat
pozdrawiam
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:44:26 MET DST