Autor: rafi (raphael2001_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 11:33:14 MET DST
Użytkownik "The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
>
> Widocznie nawet nie chcialo ci sie przeczytac caly watek od poczatku.
> W TYM WYPADKU nie ma juz sprzedawcy, wiec trzeba do importera.
a czy ty czytałeś to dobrze, jeśli nie to zacytuję............
"Padl dysk przywieziony przez prywatnego importera z zachodu,
.....................importer prowadzi sklep internetowy i zapewnia, ze
serwis jest i jakby co to nawet do
producenta wysyla uszkodzony sprzet gdy zajdzie potrzeba.."""""
.......na pewno to dobrze przeczytałeś.......????
""""........................................................................
....................................................... dysk jest na
gwarancji do sierpnia 2003.
Ow importer twierdzi, ze nie moze wymienic padnietego 60-gigowego dysku na
sprawny, bo sklep skad go wzial zlikwidowano, a hurtownia gdzie sie
zaopatruje nie moze mu pomoc, bo tego modelu nie ma juz w produkcji. Nie
zaproponowal zadnego sensownego wyjscia z sytuacji, chce mnie zostawic z
padnietym dyskiem i niech sobie robie z nim co chce."""
zastanów się
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:44:01 MET DST