Autor: wm (wm_at_age.pl)
Data: Mon 18 Mar 2002 - 16:25:45 MET
Muszą to wymienić. Zadzwoń na numer serwisowy - a oni przyjadą i zobaczą co
jest nie tak. Nec ma przecież gwarancję Door to door.
wm
Użytkownik "ROBAL" <aszypulaa_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:a749kr$m52$1_at_szmaragd.futuro.pl...
> Witam ponownie.
> Mam do Was jeszcze jedno pytanko. Zakupiłem tenże monitor i mam paski
,
> ale nie tylko 2 w poziomie [czemu się nie dziwie], ale też w pionie [1/2
> ekranu]. Nie podbiłem jeszcze gw. więc jak myślicie, wymienią mi na
nowy???
>
> Pozdrawiam
> ROBAL
>
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:29:59 MET DST