Autor: Paweł Pluta (hal9000_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 07 Mar 2002 - 09:05:54 MET
On Wed, 6 Mar 2002 23:06:04 +0100, Darek Goiński
<darek_goinski_at_poczta.onet.pl> wrote:
> chyba oczywiste ...
Absolutnie nie. Założenie, że jakikolwiek kabel w niedziałającym urządzeniu
jest włożony właściwie jest skrajnie błędne :-)
Może być, że:
Wetknąłęś źle w modem,
Wetknąłeś w zepsute gniazdo telefoniczne,
Centralka nie daje normalnego sygnału, tylko jakiś dziwny (widziałem na własne
uszy),
To w ogóle nie było gniazdo telefoniczne, tylko na przykład ISDN (widziałem
to w piątek),
Ostatecznie być może cos jest nie tak z modemem.
I odpowiadaj pod cytatami.
> Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>
> napisał w wiadomości news:a660li$49s$4_at_news2.jmg.pl...
>> A kabel telefoniczny podlaczony? We wlasciwe gniazdo?
Paweł Pluta
-- - Is life always like this or only when you're a child? - Always like this.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:26:31 MET DST