Autor: Grzegorz Barczyński (grz-b_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 23:20:56 MET
Witam.
Zaniosłem do serwisu drukarkę. Powiedzieli mi, że trzeba wymienić
pampersa i że wymienia się go średnio raz na rok. Na karcie gwarancyjnej n
apisali "reset i wymiana pampersa" z czego wynika,
że prawidłowe działanie drukarki zostaje zablokowane po iluś tam
wymianach kartridży i komunikat każe się zgłosić do autoryzowanego dealera.
Mam pytanie:1) czy ktoś już się doliczył, po ilu wymianach
kartridży w drukarce ona się blokuje i domaga serwisu? 2) czy na wzór auto
regeneracji czarnego kartridża da się tak samo samemu
wymienić w domu pampersa w drukarce? czy ktoś już to praktykował? czy to da
się zrobić? czy zostaje tylko serwis?
zdrowie
Grzegorz B.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:23:49 MET DST