VooDoo 1 i 800x600 (W2k)

Autor: Proximm (proximm_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 17:19:46 MET


ok, juz zrobilem VooDoo1 pod W2k :) Problem twkwil w zlej nazwie
pliku, ktory installer mi nie nagral - zamiast 3dfxgl.dll byl
3dfxogl.dll i 3dfxvgl.dll - to tak jakby ktos mial podobny problem :)
Ale teraz mam nastepny - Quake 2 chodzi mi tylko z 3DFX Open GL z
rozdzielczoscia 640x480, a ja chcialbym 800x600. Kiedy mu ja daje,
przechodzi na tryb software i nie ma akceleracji.
Podejrzewam, ze to by sie odnosilo do wszystkich gier.
Czy zna ktos rozwiazanie?
Dzieki.

-- 
Pozdrawiam
Proximm
"Dlaczego wszyscy w kolo narzekaja na zycie??"
GG: 34929; Tlen: ID: Proximm; IRC: #nowysacz


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:23:29 MET DST