Jak to jest z gwarancjami na dyski IBM?

Autor: UseR (user_at_union.pl)
Data: Thu 15 Nov 2001 - 17:25:41 MET


No wlasnie?
Ktos wie jak to jest?
Znajomy kupil IBM SCSI made in Hungary i mu polecialy, co zreszta bylo
oczywiste (i tak dziwi mnie to, ze chodzili ponad pol roku).
Klopot jest w tym, ze kupil je od frimy ktora juz zbankrutowala a na dodatek
wziol fakture na firme, ktora tez zbankrutowala, a wiec nie ma na to zadnego
papieru.
Pewne jest tylko to, ze dyski sa zwalone i to, ze sa legalnie kupione w
Polsce.

W zwiazku z czym sprezentowal mi je, bo sam sobie kupi cos innego.
Chetnie bym je wymienil na jakies sprawne, nawet jakims nakladem finansowym,
bo i tak nic za nie nie dalem...
Szukalem jakiego RMA (na wzor np. seagate) na stronie IBM - jest, ale nie
dla mieszkancow Polski (coz za niespodzianka)
Ktos ma pomysl co z tym zrobic?
Zastanawiam sie, czy nie sprobowac ich zaniesc do IBM Polska zeby mi
wymienili? W koncu chyba 5 lat gwarancji na SCSI daje IBM, pomijajac juz, ze
jakies RMA powinno byc...
Podkreslam, ze nie mam zadnego papieru na to, ale IBM chyba jest w stanie
np. po serialu sprawdzic, ze dyski byly kupione legalnie, nie sa skradzione
i pochodza z parti ktora byla rozprowadzana w polsce?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:20:31 MET DST