Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 22:42:51 MET
Rafal Baranowski wrote:
>
> > Skonstruowalem sobie kierownice ktora ma sluzyc do gier na PC
> (wiecie...pare
> > czesci z fiata 126p), ale brakuje mi do szczescia samej elektroniki. Moze
> > kto wie o jakichs publikacjach, albo ma schematy?
> > Bylbym wdzieczny.
>
> Czesc,
>
> Kiedys tez cos takiego zrobilem (kierownica z duzego fiata:))
> Jesli chodzi o elektronike to nic w tym trudnego nie ma - dwa potencjometry
> i przyciski + kabel i wtyczka. Jak chcesz, wysle skan schematu elektroniki
> najprostszego joysticka.
> Problemem jest tylko to, ze ze kazdy pedal powinien miec swoj potencjometr -
> ja to rozwiazalem po prostu laczac odpowiednio dwa potencjometry (oba pedaly
> ciagnely swoja linke, ktora obracala danym potencjometrem, przy czym drugie
> konce linki byly przypiete na sprezynkach do obudowy).
>
Wyslij ten schemat joysticka i jakis program do czytania portu joysticka
z kodem zrodlowym.
btw
zastanawiam sie czemu samochody do nauki jazdy nie maja opcji symulatora
czyli samochod oryginalny, a jazda po ekranie w virtualnej
rzeczywistosci,
mysle ze mozna kierownice, drazek biegow, przelaczniki, swiatla itd.
dosyc latwo okablowac i oczujnikowac tak, aby informacje byly
wprowadzane do peceta , a potem to juz tylko pelny gaz ;)
Wyslij ten schemat joysticka, bo robie programowy emulator
programowalnego joysticka.
Jacek
> Pozdrawiam,
> Rafal.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:24:46 MET DST