Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Aug 2001 - 15:55:48 MET DST
"_Dzik_" <piotrek_at_optimedia.com.pl> wrote in message
news:9mimd7$144e$1_at_news2.ipartners.pl...
>
> Niestety po zakupie monitora jesli podpisales gwarancje to zgodziles sie z
> warunkami producenta. Jesli sklep odrzuca reklamacje to popros o dokladnie
> wyznaczone przez producenta normy czyli ile walnietych pikseli w sumie na
> ekranie lub pikseli na cal2. Jesli pokaza i miescisz sie w "normach" to
> jedynie mozesz liczyc na zyczliwosc sprzedawcy ktory wymieni na inny ktory
> ma lub czekac az moze (na szczescie) sypnie sie matryca.
>
a jak maja sie do tego przepisy o rekojmi?
jesli wykaze, ze sprzet jest niesprawny, lub nie w pelni sprawny?
chyba, ze sprzedawca przystania na paragraf o obnizeniu ceny o stopien w
jakim panel jest uszkodzony, a wiec skoro nie dzialaja 3 z 1024*768 pikseli,
to... ;)
> Niestety prawda jest okrutna
dlatego z kupnem takiego monitora wstrzymam sie jeszcze z rok, moze dwa
> > milego dnia zycze
> ja rowniez
i ja
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:43:50 MET DST