Re: Niekompetencja sklepu - pomocy

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 20 Aug 2001 - 22:40:01 MET DST


Użytkownik "PePe" <piotr_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości news:9lrael$7o6$3_at_news.tpi.pl...
> Podajac sie za "M.M." postanowiles oglosic swiatu, ze:
> | Cześć
> | Ale jaja toż to zwyczajni oszuści zrobili Twoją Kumpelkę w
> | balona - szkoda,ze mineło tyle czasu,
> (...)
> | że dali tak jak stoi na kwicie a klient sobie sam
> | powymieniał podzespoły i pogubił oryginalne nosniki, no bo na fakturze
> | podpisano odbiór sprawnego sprzętu
> (ciach)
> ja tak sobie kombinuje, ze jezeli komputer nie byl zaplombowany to kupa.
> nie ma dowodow, ze sprzedali inny sprzet. to ja w sumie moglbym kupic
> komputer, wstawic w obudowe 286 i powiedziec: paaaanie!! oszustwo:))
>
Wiesz 'paaanie' na prawdziwej fakturze są numery seryjne poszcz. elementów ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl
- czy lubi pani bez ?
- tak, ale się boję ...


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:40:43 MET DST