Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 15 Aug 2001 - 08:40:23 MET DST
Użytkownik "micha" <michalk_at_kki.net.pl> napisał:
> CTX, z tego co mi wiadomo daje 3 lata gwarancji i do tego obowiazuje u
nich
> serwis DOOR-TO-DOOR, czy jakos tak, co oznacza, ze do Ciebie po ten
monitor
> przyjada z najblizszego autoryzowanego serwisu (u mnie tak bylo - monitor
> VL710ST - bardzo ciemny obraz) i Ci go odwioza po naprawie (u mnie za
pomoca
> kuriera).
> Powinienes tylko miec KARTE GWARANCYJNA CTX (nie gwarancje ze sklepu) i
> oryginalne opakowanie (chyba)...
> Poszukaj wiec karty gwarancyjnej producenta. Kilka CTXow kupowalem i w
> kazdym pudle byla karta gw, ktora sprzedajacy sklep ma Ci podbic i wpisac
> date sprzedazy, albo i nie wpisac ;-)
>
Witam ponownie.
Niestety kupa :( w zestawie nie mam gwarancji producenta a jedynie postcard
do wykupienia dłuższego serwisu. BTW napisane jest w nim coś takiego:
"All CTX CRT monitor products are supplied with one year full warranty plus
the option to extend for a further year." Co sugeruje, że CTX daje jedynie
roczną gwarancję + płatną na dalsze (2 lub 3) lata.
Natomiast dysponuję jedynie gwarancją sklepową, na szczęście 3 letnią,
lecz wg. niej muszę sprzęt sam dostarczyć do sklepu i sam odebrać
po naprawie, co przy braku transportu i gabarytach monitora jest dość
kłopotliwe.
Thx all za odzew :)
Pozdrawiam
--- Piotr <Picio> Szpunar picio_at_toya.net.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:39:13 MET DST