Re: nie kupujcie monitorow LG!!!!

Autor: agrest (jsiwek_at_bitbank.pl)
Data: Wed 06 Jun 2001 - 13:10:02 MET DST


Do dwoch dni moge bez zadnego powodu pojsc do sklepu i wymienic sprzet.
Gwarancja i rekojmia sa ok. Chodzi o to ze serwis uzna ci gwarancje gdy
stwierdzi wade. Nie wazne ze sam stwierdzasz ze jest jakas tam wada, musi to
potwierdzic tzw. specjalista. W moim przypadku ow specjalista stwierdzil ze
wady niema. Zaloze sie ze ten "ow" sam by na takim monitorze pracowac nie
chcial. I teraz pytanie jak przekonc ich ze wada faktycznie jest? Moze gdyby
monitor wybochl lub wogole sie nie wlaczal to jegomosc potwierdzilby wade
ale taka usterka. Jak to mi powiedzieli "ten typ tak ma i czepiam sie
szczegolow a wogole to jestem za bardzo wymagajacy".

Popaprancy!

Agrest
Użytkownik "Tomfa" <sandt_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:9fl1ct$q7l$1_at_news.tpi.pl...
> | przetestowac monitora w sklepie a w domu pierwszy raz wlaczylem go po 5
> | dniach od zakupu (na wymiane juz za pozno).
>
> co ma 5 dni?
>
> kupiłes towar zły, idziesz więc i korzytasz z gwarancji, albo rękojmi,
która
> pozwala Ci wymienić monitor na nowy, badź wynegocjować nową cenę.
>
>
> T.
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:13:06 MET DST