Autor: -KrzysiekS- (krzysiek_at_mexico.ras.com.pl)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 21:13:42 MET DST
Dnia Fri, 29 Jun 2001 08:45:57 +0200, == Leszek == napisa(a):
>Witam,
>n jeszcze nie tak dawno polecalem zakupy w internetowym sklepie Komputronika
>(http://www.komputronik.com.pl), jednak jak sie okazalo wszystko jest OK
>dopoki nie trafi sie na bubla. Zakupilem niedawno w tymze sklepie monitor
>SONY E-220 FD Trinitron. Po rozpakowaniu i uruchomieniu okazalo sie, ze
>kineskop w lewym dolnym rogu posiada ciemne smugi i nie mozna wyregulowac
>geomatrii obrazu. Niezaleznie od tego, mimo ze w instrukcji obslugi byla
>mowa o dyskietce ze sterownikiem takowej nie znalazlem. Postanowilem
>zareklamowac monitor... i to byl moj blad - tzn. trzeba bylo skorzystac z
>rekojmi i oddac bubla. W kazdym badz razie na koszt firmy odeslalem monitor
>i po 2 tygodniach do mnie wrocil... dokladnie w takim samym stanie w jakim
>go wyslalem. Na karcie gwarancyjnej serwisant napisal " Sprzet sprawny -
>sprawdzenie profilaktyczne, przelutowanie, testy. Monitor zgodny ze
>specyfikacja producenta". No comment.... W kazdym badz razie postanowilem
>skierowac sprawe do Rzecznika Praw Konsumentow.
>
Jeśli się nie mylę to jeśli chodzi o sprzedaż wysyłkową to masz prawo, bez
względu na okoliczności oddać zakupiony sprzęt. Zapytaj się dokładniej
na pl.konsumenci. A z tego co tam czytałem to równie dobrze teraz możesz
skorzystać z rejkojmi.
Pozdrawiam
-=KrzysiekS=-
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:21:31 MET DST