Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 19:14:57 MET DST
Użytkownik "== Leszek ==" <lkucz_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:9hh822$fhu$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam,
> n jeszcze nie tak dawno polecalem zakupy w internetowym sklepie
Komputronika
> (http://www.komputronik.com.pl), jednak jak sie okazalo wszystko jest OK
> dopoki nie trafi sie na bubla. Zakupilem niedawno w tymze sklepie monitor
> SONY E-220 FD Trinitron. Po rozpakowaniu i uruchomieniu okazalo sie, ze
> kineskop w lewym dolnym rogu posiada ciemne smugi i nie mozna wyregulowac
> geomatrii obrazu. Niezaleznie od tego, mimo ze w instrukcji obslugi byla
> mowa o dyskietce ze sterownikiem takowej nie znalazlem. Postanowilem
> zareklamowac monitor... i to byl moj blad - tzn. trzeba bylo skorzystac z
> rekojmi i oddac bubla. W kazdym badz razie na koszt firmy odeslalem
monitor
> i po 2 tygodniach do mnie wrocil... dokladnie w takim samym stanie w jakim
> go wyslalem. Na karcie gwarancyjnej serwisant napisal " Sprzet sprawny -
> sprawdzenie profilaktyczne, przelutowanie, testy. Monitor zgodny ze
> specyfikacja producenta". No comment.... W kazdym badz razie postanowilem
> skierowac sprawe do Rzecznika Praw Konsumentow.
>
komputronik to jest w ogóle fajny sklep, dopóki sie coś nie zepsuje. jak
trzeba coś zareklamować, oddać nawet na drugi dzień po zakupie, to jest
katorga. najgorsza firma w poznaniu pod tym względem. nikomu nie życzę.
jakby do studni wrzucił..
grzech
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:21:28 MET DST