Re: Bad sectory i dysk Seagate Barracuda II

Autor: personal (deadlog_at_wp.pl)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 02:11:50 MET DST


Użytkownik "Mejol" <grzegorzecka_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:9f33hj$oor$1_at_news.tpi.pl...
> Sprzedawca musi Ci wymienic dysk, jesli masz gwarancje. Moze jednak nie
> wymienic go od reki. Na realizowanie serwisu ma 14 dni.
Mam taki sam dysk (10.2GB) i też pojawiły się bad bloki oddałem do
reklamacji i po trzech tygodniach oddali mi mówiąc że z dyskiem jest
wszystko w porządku. Pewnie to jakoś zakamuflowali. Teraz mam zamiar spisać
co do bajta pojemność dysku przed oddaniem - BTW czy to jest wiążące dla
sprzedawcy - bo znów mam bad blocki ?
Ewentualnie jak inaczej wymusić wymianę, no bo przecierz dysk mam zaledwie
pół roku ?

--
...Nie ma już co o tym myśleć Mówię naprawdę z za grobu
                     i żadnych zleceń. [A.R.]
 personal computer (R) deadlog_at_wp.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:11:59 MET DST