Autor: Pawel Sawka (sawka_at_tu.koszalin.pl.NOSPAM)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 18:48:38 MET DST
Witam,
Mam problem z naprawą dysku Quantum kupionego w Commpolu. Firma ta sprawia
wrażenie martwej, nie odpowiadają na listy, ich telefony milczą. Dysk kupiłem
pod koniec 1999 roku, jest więc jeszcze na gwarancji. Jest moim zdaniem martwy
- po kilku minutach samoczynnie się wyłącza napęd talerzy, najpierw dobiegają
z wnętrza obudowy jakieś podejrzane metaliczne stuki. Czy jest jakieś
przedstawicielstwo firmy Quantum, czy też już teraz Maxtor, w naszym kraju ?
Czy ktoś może mi powiedzieć co mam dalej z tym dyskiem robić ? Czy zostaje
mi tylko kontakt z fabryką czy też jakimś (jakim?) przedstawicielstwem ?
Dzięki za pomoc.
-- * Paweł Sawka sawka at tu.koszalin.pl RLU#79732 * * while [ -s ~/kawa ]; do łyk ~/kawa; sleep 60; done *
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:11:34 MET DST