Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 12:03:57 MET DST
Jeżeli naprawdę pojawiaja się bad sectory w dysku na gwarancji to uczciwy
sprzedawca wymienia go. Twój robi inaczej. Formatuje i oddaje Ci.
Najlepiej jak za każdym razem dostaniesz pokwitowanie reklamacji. Byc moze
po kilku pisemnych reklamacjach pomoze Ci FederacjaKonsumentów.
Nie ma tego złego co na zdrowie nie wyjdzie.
Wiesz już teraz gdzie nie nosić pieniedzy, a pewnie długa analiza
najtańszego sklepu podpowiedziała Ci obecny wybór.
Ty juz teraz wiesz czy najtańszy znaczy najlepszy. Oczywiście masz pecha.
Mogło sie zdarzyc że dysky chodziłby i nawet nie wiedziałbyś o "jakosci
obsługi", czyli "nasz klient nasza ofiara" w
tym sklepie
Andrzej
p.s
Wszystkie sprawy załatwiaj piosemnie, przekazanie do serwisu i odbiór.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:11:30 MET DST