Autor: AnTyCh (antychryst_at_poland.com)
Data: Fri 01 Jun 2001 - 01:03:21 MET DST
> Z poprzedniego kompa ostala mi sie w/w plyta glowna i tak sie teraz
> zastanawiam, czy jesli "okaze sie zepsuta" to czy hurtownia (Action)
wymieni
> mi ja na nowa (produkuja ja jeszcze??), wymienia na inna (jaka??), oddadza
> kase (taka kwote, jaka za nia zaplacilem 1,5 roku temu??) czy moze beda ja
> probowali sami naprawiac??
> M/B jest jeszcze na gwarancji jakies 6 miesiecy.
wysla ja do producenta, albo do kogos od kogo ja kupili
(zdarza sie ze kupujesz jakis sprzet w hurtowni, a na plycie jest
naklejka gwarancyjna jescze innej hurtowni),
dostaja potem nowy sprzet, albo naprawiony i wysylaja go do ciebie,
problem w tym ze zawsze trwa to dluzej niz ustawowe 14 dni,
pozostaje ci czekac cierpliwie (np. miesiac) albo zazadac zwrotu forsy
(na to bym nie liczyl) lub sprawnej plyty (niekoniecznie nowej).
-- Karol, ICQ# 75033121 "The Shit has hit The Fan" - Mr. Beefy
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:11:25 MET DST