Re: MONELL - problemy z serwisem :(

Autor: keb_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 17 May 2001 - 14:34:08 MET DST


> Witam.
> Kupilem ostatnio w tej "wspanialej" firmie [MONELL - w katowicach] ........

Ja tez kupilem u nich twardy dysk. Nie dosyc, ze ich warunki gwarancji to
pogwalcenie wszystkich zasad kodeksu cywilnego to jeszcze mi robili wielka
laske, ze go przyjeli do naprawy i wymienili po 3 tygodniach. Jakby tego bylo
malo to nie chcieli mi wydac nowej gwarancji (na nastepne 12 miesiecy bo dysk
nowy)tylko chcieli mi wmowic, ze gwarancja jest przedluzona o te 3 tyg. w
serwisie (ha ha ha). Dopiero po wezwaniu szefa serwisu i zagrozeniu
wyciagniecia konsekwencji prawnych wynikajacych z ich obowiazku wg kodeksu
cywilnego dopisali notatke na starej o przedluzeniu terminu na nastepne 12
mies. Tak wiec z calego serca nie polecam!!!!!

A co do mozliwosci zwrotu sprzetu to mozesz go oddac juz po pierwszej awarii
korzystajac z prawa rekojmii.

pozdrawiam
Bosky

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 22:03:56 MET DST