Sprzedaż i negocjacje
( szkolenie otwarte 20 i 21 kwietnia 2001 r. w
Sopocie)
Szkolenie praktyczne z dużą ilością
warsztatów, adresowane jest do początkujących i średnio zaawansowanych
handlowców, agentów i samodzielnych przedstawicieli handlowych. Pierwszy kontakt
z klientem, umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon i mowa ciała - to
główne elementy tego szkolenia. W gospodarce rynkowej liczy się przede wszystkim
SPRZEDAŻ a handlowcy to elita firmy, ludzie z pierwszej linii frontu -
aby utrzymać się w tej elicie trzeba koniecznie stale podnosić swoje
kwalifikacje. Szkolenie to najlepsza z możliwych
inwestycja.
Uczestnicy otrzymują wysoko cenione imienne certyfikaty
ukończenia szkolenia.
Program prowadzi profesjonalny trener
Dominika Staniewicz, szkoleniowiec z dziedziny sprzedaży i języków
obcych. Doświadczenie zdobywała w Polsce i w ojczyźnie skutecznej sprzedaży
czyli w Stanach Zjednoczonych. Może pochwalić się wieloma sukcesami: szkoliła
personel i pracowała dla takich firm jak: North Star Poland czy AMF Hollidays.
Program: 1. Wstęp – rozpoznanie potrzeb 2. Pierwszy kontakt z klientem poprzez rozmowę telefoniczną: a) słownictwo b) modulacja głosu c) jak przyciągnąć uwagę d) warsztaty e) wnioski 3. Mowa ciała: a) jak świadomie wykorzystać nasze ciało do kontaktu z klientem b) sygnały niewerbalne 4. Psychologia koloru 5. Pierwsze 5 minut z klientem 6. Zaprzyjaźnienie z klientem 7. Budowanie relacji a) umiejętność zadawania pytań b) personalizacja c) aktywne słuchanie 8. Sprzedaż korzyści 9. Podsumowanie 10. Rozwiązywanie problemów
Termin szkolenia: 20 i 21 kwietnia 2001 r. - zakwaterowanie od 19 kwietnia od godz.16.00. Miejsce szkolenia: Hotel "Maryla", Sopot. Koszt: 1250 zł obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych ( nocleg z 19 na 20 i z 20 na 21 kwietnia - dopłata do pokoju jednoosobowego 220zł w miarę wolnych miejsc ), śniadanie obiad i kolacja 20 kwietnia oraz śniadanie i obiad 21 kwietnia. Kawa, herbata, napoje w czasie szkolenia. Z uwagi na konieczność przygotowania dla każdego uczestnika specjalnych materiałów szkoleniowych uprzejmie prosimy o zgłaszanie uczestników najpóźniej do dn. 14 kwietnia 2001r. Liczba miejsc ściśle ograniczona, dlatego też wpłaty prosimy dokonywać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Należność za kurs
prosimy przekazać najpóźniej 7 dni przed szkoleniem na konto firmy
CTS Sikorski w PKO
BP XII O/ Warszawa nr 10201127-
401908 – 270 - 1. Z A P R A S Z A M Y ! KARTA ZGŁOSZENIOWA ........................... dnia .................
Zgłaszamy do udziału w
szkoleniu pt.
Należność za uczestnictwo w wysokości zł 1250 ........ osób, razem .............. zostanie przelane na konto CTS SIKORSKI PKO BP XII O/ Warszawa nr 10201127- 401908 – 270 - 1. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do otrzymania faktury VAT, nasz NIP............................................................. Upoważniamy CTS SIKORSKI do wystawienia faktury bez naszego podpisu.
Główny księgowy Dyrektor/Prezes Uprzejmie prosimy o wcześniejsze
rezerwowanie terminów przeprowadzanych szkoleń. W razie dodatkowych
pytań czy uzgodnień prosimy o bezpośredni kontakt tel.: (0 22)
8704298, fax. (0 22) 8704254 |