Sprzedaż i negocjacje
( szkolenie otwarte 20 i 21 kwietnia 2001 r. w Sopocie)

Szkolenie praktyczne z dużą ilością warsztatów, adresowane jest do początkujących i średnio zaawansowanych handlowców, agentów i samodzielnych przedstawicieli handlowych. Pierwszy kontakt z klientem, umiejętność prowadzenia rozmowy przez telefon i mowa ciała - to główne elementy tego szkolenia. W gospodarce rynkowej liczy się przede wszystkim SPRZEDAŻ a handlowcy to elita firmy, ludzie z pierwszej linii frontu - aby utrzymać się w tej elicie trzeba koniecznie stale podnosić swoje kwalifikacje. Szkolenie to najlepsza z możliwych inwestycja.

Uczestnicy otrzymują wysoko cenione imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.

Program prowadzi profesjonalny trener Dominika Staniewicz, szkoleniowiec z dziedziny sprzedaży i języków obcych. Doświadczenie zdobywała w Polsce i w ojczyźnie skutecznej sprzedaży czyli w Stanach Zjednoczonych. Może pochwalić się wieloma sukcesami: szkoliła personel i pracowała dla takich firm jak: North Star Poland czy AMF Hollidays.

Program:

1. Wstęp – rozpoznanie potrzeb

2. Pierwszy kontakt z klientem poprzez rozmowę telefoniczną:
a) słownictwo
b) modulacja głosu
c) jak przyciągnąć uwagę
d) warsztaty
e) wnioski

3. Mowa ciała:
a) jak świadomie wykorzystać nasze ciało do kontaktu z klientem
b) sygnały niewerbalne

4. Psychologia koloru

5. Pierwsze 5 minut z klientem

6. Zaprzyjaźnienie z klientem

7. Budowanie relacji
a) umiejętność zadawania pytań
b) personalizacja
c) aktywne słuchanie

8. Sprzedaż korzyści

9. Podsumowanie

10. Rozwiązywanie problemów

Termin szkolenia: 20 i 21 kwietnia 2001 r.  -    zakwaterowanie od 19 kwietnia od godz.16.00.

Miejsce szkolenia: Hotel "Maryla", Sopot.

Koszt: 1250 zł obejmuje: wykłady, materiały szkoleniowe, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych ( nocleg z 19 na 20 i z 20 na 21 kwietnia - dopłata do pokoju jednoosobowego 220zł w miarę wolnych miejsc ), śniadanie obiad i kolacja 20 kwietnia oraz  śniadanie i obiad 21 kwietnia. Kawa, herbata, napoje w czasie szkolenia.

Z uwagi na konieczność przygotowania dla każdego uczestnika specjalnych materiałów szkoleniowych uprzejmie prosimy o  zgłaszanie uczestników najpóźniej do  dn. 14 kwietnia 2001r.

Liczba miejsc ściśle ograniczona, dlatego też wpłaty prosimy dokonywać dopiero po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Należność za kurs prosimy przekazać najpóźniej 7 dni przed szkoleniem na konto firmy CTS Sikorski w PKO BP XII O/ Warszawa nr 10201127- 401908 – 270 - 1.
Zgłoszenia /na karcie zgłoszenia/  prosimy przesłać pocztą lub faksem.

Z A P R A S Z A M Y !


KARTA ZGŁOSZENIOWA ........................... dnia .................

 

Nazwa zakładu pracy ...............................................................

...............................................................................................

Adres: ....................................................................................

...............................................................................................

CTS SIKORSKI

04-084 WARSZAWA

ul. Igańska 26 / 45

Fax (022) 870 42 54

Zgłaszamy do udziału w szkoleniu pt.

Sprzedaż i negocjacje

Imię i nazwisko

stanowisko służbowe

tel/fax

     
     
     

Należność za uczestnictwo w wysokości zł 1250 ........ osób, razem .............. zostanie przelane na konto CTS SIKORSKI PKO BP XII O/ Warszawa nr 10201127- 401908 – 270 - 1. Oświadczamy, że jesteśmy uprawnieni do otrzymania faktury VAT, nasz NIP.............................................................

Upoważniamy CTS SIKORSKI do wystawienia faktury bez naszego podpisu.

 

Główny księgowy                                    Dyrektor/Prezes


Uprzejmie prosimy o wcześniejsze rezerwowanie terminów przeprowadzanych szkoleń. W razie dodatkowych pytań czy uzgodnień prosimy o bezpośredni kontakt tel.: (0 22) 8704298, fax. (0 22) 8704254