Autor: RR (robr_at_pf.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 02:22:55 MET DST
Użytkownik Pawel Boguszewski <pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3AC4804A.9601C969_at_1234poczta.onet.pl...
>
> Oj, zeby tak bylo. W hurtowni kupujesz, a nie ogladasz. Do tego teraz w
> przypadku wielu rzeczy serwis jest u producenta, wiec jak kupisz zwalona
> nagrywarke to i tak sie musisz z nie wozic, a klientowi musisz kupic
> nowa. A potem po jakim czasie dostajesz z serwisu naprawiony sprzet ,
> ktory juz nie jest na topie i stanial 30% - kasa w plecy.
a dlaczego większość sklepów chowa przed klientem gwarancję producenta? ja
pracuję w serwisie panasonica'a i większość napraw gwarancyjnych jest
wykonywana w ciągu max. 3 dni, oczywiście o ile klient ma KARTĘ GWARANCYJNĄ
Panasonic'a, wcześniej pracowałem w sklepie komputerowym i orginalne karty
gwarancyjne zostawały w sklepowym archiwum - żeby klient nie wiedział gdzie
pojść z wadliwym towarem?
ja osobiście wolę gwarancję producenta/dystrybutora niż małej firemki która
broni się przed uznaniem jakielkolwiek reklamacji
> Pozdrowionka
wzajemnie
> ______________________________________________________
> Pawel Boguszewski
Robert R.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:48 MET DST