Re: traktowanie sprzetu;

Autor: Wojciech Giersz <chektor_at_io.gliwice.pl>
Data: Fri 23 Feb 2001 - 10:25:48 MET
Message-ID: <Pine.WNT.4.31.0102231018520.112-100000@chektor.pandora.io.gliwice.pl>

> jakims p75 lub 90. Aby udowodnic jak to wspaniale dziala stwierdzil,
> ze mozna nawet normalnie pracowac podczas rownoczesnego kopiowania
> plikow na dyskietke. Jak powiedzial tak tez zrobil. Uruchomil

Taaa, te=BF mia=B3em takiego kumpla. On mi zademonstrowa=B3 "multitasking"
w=B3asnie z kopiowaniem dyskietki, ja mu zademonstrowa=B3em kopiowanie na A=
500
z u=BFyciem jednoczesnie _czterech_ flop=F3w. No i mu od razu przesz=B3o.
Mo=BFe nawet go ten sam program natchn=B9=B3? :)
Drug=B9 fajn=B9 zabaw=B9 by=B3o por=F3wnywanie mo=BFliwosci gierek przenies=
ionych z
Amigi na piecyk. G=B3=F3wnie Speedball 2, Hired Guns, SWOS, Chaos Engine i
jeszcze par=EA innych.

> GLide

> PS. I pamietam jeszcze, jak pecetowcy zachwycali sie gierkami
> pracujacymi w trybie murarza (320x250). Niby w amidze duzo wiecej nie
> bylo a jednak duzo ladniej to wygladalo. Poza tym sprzetowy
> antyalising w moim C=3D1084s tez wyprzedzal swoja epoke.

:). Cos podobnego te=BF zaliczy=B3em, jak posypa=B3 mi si=EA m=F3j zielony =
Neptun.
Od razu sprz=EAtowy blur, motion blur, a pod koniec i emboss si=EA pojawi=
=B3 :)

--=20
Chektor
=2E.Wojciech.Giersz....................................Voice.+48-032-231206=
0..
=2E.chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl............chektor@io.gliwice.p=
l..
=2E.... Reincarnation: Life sucks, then you die. Then life sucks again ....=
=2E..
Received on Fri Feb 23 10:34:16 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:27:15 MET DST