> Emulacja wystarczy, żeby go użyć. I w przeciwieństwie do natywnego Glide'a
> V3, Unreal w wersji z pudełka na emulacji _chodzi_ :P Szybkosć też nie
> jest najgorsza.
Na v2 i sterach "z pudelka" tez chodzi. Rzeczywiscie w pewnym momencie 3dfx dokonal
pewnych "modyfikacji" glide i juz nie bylo tak jak dawniej :)) Ale trzeba im oddac
sprawiedliwosc ze nowe stery wyszly rownoczesnie z patchem do Unreal, czyli Epic
zostal poinformowany znacznie wczesniej o zmianach w glide
> Cos widocznie miałes naknocone w konfiguracji Rivy. Albo jakies niedobrane
> sterowniki (zadziwiające, jak niektóre wersje obcinały osiągi).
> 2.17, 2.18 , z ciekawosci pozniejsze, z nudow fachmany...roznice bardzo
> nieznaczne.
> > We wczesniejszym poscie napisalem ze pewno dawno ich nie widziales - ale skoro
> > je masz to nie rozumiem kompletnie skad takie obserwacje.
> > Tak naprawde odczuwalnie szybciej chodzi chyba tylko Q3 i pochodne.
>
> Odczuwalnie szybciej to w zasadzie niewiele gier chodzi :) Na Voodoo
> lepiej chodziły _tylko_ Diablo 2 i UT.
Nie wiem czy zauwazyles ale te dwa tytuly to megahity...Dorzuc do tego Rune (z
nowszych) albo Wheel in Time (ze starszych).
Ten ostatni na TNT2 IMO prawie niegrywalny przy 800 lub wiecej.
Zreszta dajmy spokoj engine unreal , popatrz chociazby na serie NFS...
> Można też dorzucić Unreala, gdyby
> nie koniecznosć spatchowania.
na takiej zasadzie to nie bierzmy Unreal w ogole pod uwage bo bez patcha D3D w ogole
w tej grze nie istnieje
> Pewnie jeszcze jakies gry wykazujące
> przewagę V3 by sie znalazły, w końcu wszystkich nie znam.
Nie trzeba wszystkich. Wiekszosc chodzi szybciej.
> No i oczywiscie dla procesora słabszego niż te 400MHz V3 jest idealnym
> rozwiązaniem.
>
Slogan.
IMO Idealnym rozwiazaniem jest to na co akurat ma sie pieniadze.
pozdro
Jancio
Received on Wed Feb 21 22:34:57 2001
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:58 MET DST