Re: Zmiana VooDoo3 2000 na GeForce MX Winfasta?

Autor: vertex <vertex_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 23:04:39 MET
Message-ID: <3A943B77.59354CBD@box43.gnet.pl>

> Dokładnie o to, co MGB napisał -- że TNT 1 i 2 miały obraz o wiele lepszej
> jakosci niż V3 w 16 bitach, o 32 już nie wspominajšc.

Z calym szacunkiem....ale dawno sie tych kart nie widzialo, co ?
Jezeli chodzi o 16 bit, to nie "TNT 1 i 2 miały obraz o wiele lepszej
jakosci niż V3", ale wrecz przeciwnie. Nie wiem co masz na mysli - jedyny
wypadek kiedy jest odwrotnie to ten gdy gra uzywa duzych tekstur. Niestety, w
miare nowe produkcje i tak wymuszaja obnizanie detali (mam na mysli TNT2) zeby w
ogole byly grywalne, wiec na duzych teksturach sie nie poszaleje. Jezeli chodzi
Ci o jakosc filtrowania - to zauwaz ze TNT1/TNT2 sa defaultowo ustawione na max
quality , w V3 standardowo jest ustawiony lod=0, radze zobaczyc co sie dzieje po
ustawieniu lod=-2 lub -4.
Oczywiscie 32 bit to zupelnie inna bajka - jedna karta ma druga nie i tu nie ma
nad czym dyskutowac.
Natomiast dithering przy 16 bit na kartach nVidii jest wrecz obrzydliwy w
porownanu z tym czego (z koniecznosci oczywiscie) dorobil sie 3dfx.
pozdrawiam
Jancio
Received on Wed Feb 21 14:05:14 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:53 MET DST