Re: dysk twardy a gwarancja

Autor: <cajborg_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Feb 2001 - 07:25:41 MET
Message-ID: <57fa.00000003.3a935f65@newsgate.onet.pl>

> Raczej bedzie trudno, chyba bedziesz musial poklocic sie ze sklepem, w
> ktorym go kupiles. Rzeczywistosc jest brutalna - wiele dyskow ma
> kilkuletnia gwarancje od producenta, jednak u nas w kraju (cie wien z
> jakich powodow....eh..) sklepy skracaja ja do 1..1,5 r. Pewnie jak im
> dasz do serwisu, to odesla za granice (tam naprawia im za darmo), ale
> Tobie kaza oczywiscie zaplacic...
>
smutne jest to co piszesz :(
na szczescie dysk mi nie padl, nawet chodzi dosc milo jak na caviara :)
poza tym zostawiam go w sklepie w rozliczeniu za nowy :) juz z dwuletnia
gwarancja
pozdro
cajborg(michal golebiowski)

-- 
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Received on Wed Feb 21 07:34:56 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:26:48 MET DST