Re: Drukarka HP 1100A

Autor: maxman <maxman_at_arm.pl>
Data: Fri 16 Feb 2001 - 22:36:27 MET
Message-ID: <Xns904AE545F291Cmaxmanarmpl@195.34.133.35>

"Arkady" <syscom@poczta.onet.pl> wrote in <96it7p$7mr$1@news.tpi.pl>:

>Mam problem z poprawną pracą tej drukarki i skanera po zmianie płyty
>głównej.
>Po zainstalowania standartowego oprogramowania drukarka nawet nie drukuje
>(poprawny wydruk tylko przy jednokierunkowej komunikacji).
>Najnowsze sterowniki (ze strony HP) umożliwiają poprawny wydruk nawet przy
>dwukierunkowej komunikacji (skaner w dalszym ciągu nie działa).
>
>System: Windows 98 lub Me.
>Instalowałem różne wersje sterowników VIA 4.23, 4.25. 4.28 i za każdym razem
>to samo.
>
>Wykluczyłem możliwość uszkodzenia drukarki i problemów kabelków (sprawdziłem
>2 różne drukarki i na innych komputerach - nie ma problemu ze starszymi
>płytami z Intel LX/BX itp.).
>Zmieniłem płytę główną na innego producenta (też na VIA 694X)
>
>Doszedłem do wniosku że najprawdopodobniej oprogramowanie HP (dostarczone z
>drukarką) nie działa poprawnie na płytach głównych wyposażonych w zestaw
>chipsetów VIA 694X i 686B lub 686A.
>Przypuszczam że błąd tkwi w obsłudze portu LPT.
>
>Czy ktoś miał podobny problem lub zna rozwiązanie (Technical Support HP nie
>ma pojęcia)?
>Czy komuś działa taka drukarka ze skanerem na opisanej płycie?
>
>
>
>
zainstaluj update do skanera ze strony HP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                                                                  Maxman
                             
Received on Fri Feb 16 22:49:51 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:25:52 MET DST