Re: Nowe detonatory 6.50 - co nowego?

Autor: Marcin Witek <wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 06 Feb 2001 - 13:38:18 MET
Message-ID: <95or7q$22l$1@zeus.polsl.gliwice.pl>

In pl.comp.pecet vertex <vertex@box43.gnet.pl> wrote:
: Czytalem jakis czas temu wywiad z kims z nVidii kto zarzekal sie ze
: nigdy nie bedzie HSR dla kart serii ge/gts/mx.
: Chodzilo o rzekoma niemoznosc odpalenia rownoczesnie T&L i HSR , engine
: T&L musialby byc od razu zaprojektowany do takich numerow.
: Aczkolwiek nigdzie pozniej juz nie wudzialem potwierdzenia tej rewelacji
: wiec nie mam pojecia szczerze mowiac czy jest w tym choc troche prawdy.

  Wlasnie... Ze stron nVidii mozna sciagac pluginy do NVEfectsBrowser, czesc
z nich korzysta DX8 pixelshadersow, w readme pisze ze mozna je odpalic na
HAL lub reference rasterizer, i pytnie: na czym? NV20 jeszcze nie wyszla,
demka sa i maja dzialac. Gdy na probe zainstalowalem det 7.xx, to w
GetDeviceCaps dla Direct3DDevice zwraca wersje 0.5 pixelshadersow, gdy
tymczasem te pluginy wymagaja 1.0. O co w tym chodzi?

Wit
Received on Tue Feb 6 13:49:30 2001

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Sep 2006 - 11:24:50 MET DST