Autor: Branaba Kujszczyk (barnaba_at_bba-office.com.pl)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 18:10:13 MET
Dodam jescze że w tym tygodniu to już 5 przypadek jakaś plaga czy co?
-- -------------------------------------------------------------------------- Barnaba Kujszczyk BBA OFFICE SYSTEM s.c. barnaba_at_bba-office.com.pl tel. +48 22 618-29-29 fax +48 22 618-38-98 GG: 17950 ICQ: 99833938 Użytkownik Branaba Kujszczyk <barnaba_at_bba-office.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:93i2nr.3vvibln.1_at_bba-office.com.pl... > Czy spotkaliście się z taką sytuacją: > Dzwoni klient z informacją że zepsuł mu się komputer (zadymił zasilacz) > Serwisant jedzie zabiera komputer po czym w serwisie okazuje się że > uszkodziło mu się: > -zasilacz > -płyta głowna > -pamięć (wypalona dziura w jednym z układów pamięci) > -twardy dysk (trup nawet nie kręci) > -Cd-Rom (jak wyżej) > -Faks-Modem (sytuacja podobna jak z pamięciami) > -karta dzwiękowa (po włożeniu do innego komputera cisza, całośc nie działa). > > Co wy na to człowiekowi została karta graficzna i stacja dysków oraz > procesor PII 266? > > > > > > -- > > -------------------------------------------------------------------------- > Barnaba Kujszczyk > BBA OFFICE SYSTEM s.c. > barnaba_at_bba-office.com.pl > tel. +48 22 618-29-29 > fax +48 22 618-38-98 > GG: 17950 > ICQ: 99833938 > >
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:16:46 MET DST