Re: co zrobic?

Autor: Ojtko (komputery_at_pf.pl)
Data: Fri 13 Oct 2000 - 12:44:34 MET DST


Użytkownik "dworake" <dworake_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
news:8s5fdd$1d9$2_at_news.tpi.pl...
> Co zrobic z monitorem który trzy razy byl w serwisie z tego samego powodu
i
> nadal po dwóch naprawach (przy pierwszym podejsciu nie wykryli bledu) ten
> sam blad(wada) pojawia sie? -monitor na gwarancji
>
> P.S.(dla zainteresowanych)
> tym monitorem jest Samsung SyncMaster 500b
>
>
jezeli produkt (tu monitor) trafi do serwsiu trzy razy - i za kazdym
razem wykazuje ta sama usterke - towar powinien byc
wymieniony na nowy egzemplarz.
Podstawa jest karta gwarancyjna i wpisy w nia.
Pewne serwisy naprawiajac sprzet nie bierze od klienta karty
gwarancyjnej "oszczedzajac klientowi" I SOBIE (!!) fatygi.

Z serwisami ciezko sie walczy (ze sprzedawcami tez)

Pozdrawiam

Lukasz "Ojtko" Wojtko



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:44:20 MET DST