Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 00:51:20 MET DST
Witam
Czy ktoś się orientuje jaką gwarancję dają poszczególni producenci dysków na
swoje produkty? Chodzi mi głównie o Quantum i IBM. W różnych sklepach
gwarancja jest różna, a przecież gwarancja producenta jest identyczna. Czy w
przypadku jeżeli sklep daje gwarancję krótszą, niż producent, jest jakaś
szansa na wyegzekwowanie tejże u autoryzowanego dystrybutora, względnie
bezpośrednio u producenta? I jeszcze jedno - czy gwarancja producenta liczy
się od chwili zakupienia produktu przez użytkownika, czy też przez np.
sklep?
-- Wojciech Grobel wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:43:18 MET DST