Tragedia w W2k !!!

Autor: Mirek (mirekl_at_servodata.lublin.pl)
Data: Thu 05 Oct 2000 - 13:48:08 MET DST


Mam 28GB dysk Seagate ST328040A z Win2k i bardzo ważne na nim dane
(4GB-podstawowa, 24GB -rozszerzona). Przy każdej próbie uruchomienia system
mi wyrzuca niebieski ekran z komunikatem o błędzie i podejrzeniem
uszkodzenia dysku. Zainstalowałem więc Win2k na innym dysku -działa baz
zarzutu , ale po podpięciu dysku uszkodzonego 28GB jako Slave lub jako
Master na drugim kanale i próbie uruchomienia systemu nowo zainstalowanego
znowu niebieski ekran ... i tak bez przerwy. Nie pomaga żadne uruchamianie w
trybie awaryjnym itp. I teraz jestem w kropce, nie wiem co robić,
podejrzewam że nie jest to uszkodzenie fizyczne a raczej sprawa programowa.
Chciałem początkowo przekopiować Ghostem bit po bicie partycję rozszerzoną
(tam są najważniejsze dane) na dobry dysk ale nie operacja nie powiodła się
ponieważ nie obsługuje on nowego NTFSa. W tej chwili próbuję odzyskać dane
za pomocą Tiramisu v2.3 - mam jednak duże wątpliwości w powodzenie tego bo
ta wersja programu obsługuje jedynie 8GB.
Przepraszam że się tak rozpisałem ale chciałem naświetlić dobrze problem.
Jeżeli mielibyście jakiś pomysł na odyskanie tych danych lub dostęp do
nowego Ghosta lub Tiramisu bardzo proszę o pomoc!
Z góry dziękuję!

--
Pozdrawiam
     Mirosław Łakomy
     mailto:mirekl_at_servodata.lublin.pl
       ICQ: 22828058


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:43:08 MET DST