Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 22:40:16 MET DST
"ELFiatko" <piotr_at_intertele.pl> napisal:
>Czyli wymienia sie w calosci uszkodzony dysk na nowy nie przedluzajac
>gwarancji. Jest to chyba najlepsze faktycznie rozwiazanie, ale jak ja mam to
>wymoc w moim przypadku ???
Bardzo dziwne, ze Ci ucieli gwarancje. Ja bym poprosil o wyjasnienie na pismie.
>Czy kazdy z dystrybutorow dyskow ma indywidualna polityke reklamacyjna,
>kiedy dysk kwalifikuje sie do wymiany a kiedy do "naprawy" ?
Oczywiscie, przeciez to tylko producent (ew. autoryzowane serwisy)
moze ocenic czy dysk da sie naprawic czy nie.
Andy
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:33:32 MET DST