Re: Problem z AGP

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Sun 20 Aug 2000 - 01:38:17 MET DST


Ja stawialbym raczej na cos innego niz AGP. Ogolnie gry 3D wykorzystuja mocno i
procesor i pamiec, sprawdz czy wiatraczek na procesorze kreci sie jeszcze i czy
procek sie nie przegrzewa jesli jest to slot1 sprawdz czy procesor sztywno
siedzi. Jesli chodzi o pamieci to dobrze by bylo wiedziec co wiecej o twojej
konfiguracji ale jesli FSB masz na 66Mhz(nie podkrecone celerony i starsze PII)
to raczej pamieci powinny chodzic dobrze chyba ze sa uszkodzone jesli masz
FSB100Mhz to to mozesz sprobowac w biosie zmniejszyc ustawienia np. CAS2 na
CAS3

Pozdrawiam Ramon

Piter wrote:

> Mam płytę Procomp na ZXie, która obsługuje AGP w wersji 1.00 (nie x1!), a
> karta graficzna Vanta jest AGP ver. 2.00. W wielu grach, głównie direct3d ,
> komputer się zawiesza. Próbowałem detonatory od 2.08 do 6.16. To samo. Co
> może być problemem?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:29:51 MET DST