Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Fri 16 Jun 2000 - 01:38:50 MET DST
krist0fer <krist0fr_at_fuckyouspammers.polbox.com> w artykule news:394b1eeb.270374892_at_news.tpnet.pl pisze...
> On Thu, 15 Jun 2000 10:00:07 -0500, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
> wrote:
>
> >Nie piszesz jaką kartę grafiki masz w tej chwili, ale gdy procesor będzie
> >MMX to do tego typu disneyowskich gierek wystarczy accelerator 2D nie 3D.
> >Wystarczy jakaś S3 Virge czy tego typu karta 2D, byle byłą na PCI...
>
> procesorek mam p166 nie-mmx, grafika to jakiś syfny s3 4mb
No to masz już odpowiedź. Ten "syfny" S3 z 4 mbajtami pamięci
jest doskonały do tego typu gier. Sam mam wciąż gorszego, bo 2mb.
Natomiast barierą dla rozwinięcia przez nie skrzydeł jest brak MMX.
> >A Tarzan Disneya z całą pewnością go nie wymaga, co innego z MMX.
>
> System requirements for Tarzan
> Pentium-class 166MHz processor (200MHz MMX or faster recommended)
> 24MB RAM (32MB RAM recommended)
> 50MB free hard disk space
> Quad-speed (4x) CD-ROM drive or faster
> DirectX-compatible 2MB video card (3-D card with 4MB recommended)
> DirectSound-compatible sound card
> Supports WindowsŽ-compatible joysticks
> Supports DirectX- and Glide-compatible 3-D cards
>
> hmmmmm jednak dopalacz pomaga... :-) wiem, bo sprawdzałem jak to
> chodzi na moim PIII z TNT2 ;) niestety skończyła się era Disney's
> Alladin 2D, teraz wszystko to już 3D...
No to ok - nie zauważyłem tych zaleceń o 3D. W każdym razie u mnie
ta gra nie zboczyła się na brak wspomagania 3D lecz program stwierdził
że bez MMX to on mi może połowe pokazać z tego co mógłby mi pokazać :-)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 20:14:33 MET DST