Autor: Piotr Pastuszka (starosta_at_mikrus.pw.edu.pl)
Data: Sat 25 Mar 2000 - 02:04:33 MET
Użytkownik Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.HPP.3.95.1000325003711.2820G-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> > ( pewnie na poziomie dzis tak chwalonego SOF-choc mi sof sie nie
spodobal
> > tez ze wzgledu na engine-szyby nie byly przezroczyste- to wg mnie
> > dyskwalifikuje FPP, tak jak brak przydzielania grup w RTS ( a wciaz sie
>
> Moment - to znaczy, ze dla Ciebie wyznacznikiem klasy gry sa np.
> przeroczyste szyby? To w takim razie dziekuje, nie mam wiecej pytan.
Nie sa wyzcznikiem, ale jezeli na poczatku widze ze szyba nieprzezroczysta
to oznacza ze programisci sie nie wysilili i mam uwierzyc ze potem gra
bedzie b
ciekawa ? , skoro tu poszli na latwizne to poszli o gdzie indziej, dzis
nie gram
w gry na spectrum , bo mam super gry na PC i jest ich tak duzo ze moge
spokojnie
z nich wybierac wg dowolnych kryteriow, dla mnie jednym z nich jest by gra
byla
pisana na engine wysokiej klasy ( to tak jak z samochhodami chcemy zeby
mialy nowoczesne silniki a nie takie co zlopia po 20 l/100km
> Cholera, to moze ja jakis dziwny jestem? Ze patrze na to, zeby gra byla
> wciagajaca i grywalna, zamiast zwracac uwage na grafike i engine?
> Najwyrazniej tak...ale chyba zostane przy swoim.
tez na to patrze, ale engine ma znaczenie, jezeli przyjemnosc gry psuje mi
interfejs,
brak przezroczystosci w szybach itp to gra idzie do kasacji, zawsze znajde
inna
ktora mi spelnia wszystkie warunki. Dzis jest tyle gier ktore mi sie
podobaja ze gram w co trzecia
PiotrP
>
> > PiotrP
>
> Chektor
> .Wojciech.Giersz..(Y2K
Passed)......................Voice.+48-(0)32-2312060..
>
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl....chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl
..
> ........... Join the army. Meet interesting people and kill them
............
>
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:54:36 MET DST