Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 22:38:38 MET
Hi!
vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> napisal(a):
>Mniej to sie nadaje V2 lub Banshee - bo w pewnym momencie przestaja sie skalowac.
>Ale dlaczego v3 ?
Moze wyjasnie Ci moj punkt widzenia:
Lubie 3dfxa, cenie go za bezkonfliktowosc (zero paczy itd.), jest
szybki, ale teraz po wejsciu Rv TNT2 i obecnych jej cenach Voodoo3
przy procku 450 i wiekszym traktuje tylko jako fanaberie (oczywiscie
pomijajac Unrealowcow). Roznica w skalowalnosci zaciera sie Riva jest
wystarczajaco szybka a o wieeele ladniejsza. V3 to najwspanialszy
pomysl ale dla kogos ze slabszym procem - wtedy nVidii nie biore w
ogole pod uwage... Niestety Voodoo3 jest IMHO troche nie na czasie.
Wez tez pod uwage fakt ze co raz wiecej nowych gier wykorzystuje duze
tekstury (wez chociazby Q3 na TNT2 i na V3) a koderom niestety nie
chce sie robic takich majstersztykow jak Unreal gdzie nie bylo prawie
roznicy miedzy 16 a 32bit. Teraz mamy mgle w paski i dym w kratke i
jesli ktos nie zamierza grac w singla to owszem, ma to male znaczenia,
tylko ze wiekszosc osob jednak gra w tego singla. A ja na przyklad mam
dosc dymu w kratke. dlatego jestem teraz za nVidia.
>Ja tak robie srednio raz w tygodniu , i nie ograniczam sie do v3/TNT2. Dlatego wiem
>o czym pisze.
Patrz, ja taki bogaty nie jestem :(
>Kazda karta ma swoje wady i zalety . A tak naprawde to najlepiej byloby gdyby 3DFX
>wyprodukowal karte idealna :
>szybka , z 32 bit , z AGP , z teksturami 2Kx2K , no i z Glide. I to by bylo to o co
>chodzi. Aha , powinna byc tania :)
Jak na razie spelnia tylko ten punkt o Glidzie, reszta sie zajmuje
riva.
>A zgadza sie - ale jestem rozczarowany ze w D3D tekstury nie zachowuja sie jak na
>Glide - jak wchodzisz nosem w sciane to sa po prostu filtrowane.
Tak, to bylo sliczne, z glidem nadal widac sciane...
>Na glide masz
>nakladana jeszcze jedna teksturke i dzieki temu masz fakture w scianie.
Ponoc Unreal ma 4-7 tekstur srednio naraz nalozonych
--- Pozdro !!! MGB ---------- mgb_at_priv.onet.pl ICQ #4974044
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:34:57 MET DST