Autor: Ender (ender_at_promail.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 15:40:17 MET
On Wed, 19 Jan 2000 14:16:00 +0100, Grzegorz Mazur <gbm_at_ii.pw.edu.pl>
wrote:
>Hm, obecnie Matrox oferuje dwie implementacje OpenGL: pełnš - standardowš i
>TurboGL - do gier Quake'opodobnych. Pierwszy bije stabilnościš a druga -
>szybkościš chyba wszelkš konkurencję, więc nie bardzo rozumiem co ma znaczyć
>ten "brak OpenGL"...
Czy ten pelny OpenGL to czasem nie jest w wersji beta? (kiedy sie
pokazal?). TruboGL jest rzeczywiscie szybki, ale obawiam sie, ze tylko
w Quake3. Moze jakis link do strony z benchmarkami?
Pozdrawiam
Ender
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:34:53 MET DST