Autor: Cosmo Unit (cosunit_at_polbox.com)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 08:18:43 MET
Użytkownik Tomasz J. Waszkiewicz <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:z_eY3.34341$jG2.694645_at_news.tpnet.pl...
>
> >W sumie chce zapoznac sie z problemem z powodu ostatniego malego epizodu
:
> >Kupilem joy'a za ok. 160 zl , po trzech miesiacach padl .
> >w serwisie wymienili mi na nowy ( bo naprawa trwala ponad miesiac ).
> >Na nowym joy'u nakleili plombe do 8.12.99..
> >Teraz drugi joy nawalil , w serwisie powiedzieli mi ze gwarancje na ten
> >sprzet obnizyli do pol roku -( i moj sie nie miesci w limicie ) ?
> >Nie chce robic scen bo moze maja racje ( tylko szkoda ze przepadlo mi 160
> >zyli ).
>
>
> W zasadzie rekojmia obowiazuje tylko wtedy kiedy na pismie zrzeczemy sie z
> gwarancjii, poza tym dotyczy wylacznie rzeczy trwalego uzytku a jak
wiadomo
> joystick nie jest rzecza trwalego uzytku i kazdy to chyba powie.
>
>
Poszedlem jeszcze raz z tym joyem do serwisu i byl tam juz jeden chlopak z
podobnym problemem ( czyli onizyli mu gwarancje z roku do pol bez jego
wiedzy ( to tak jakby wypuscili wadliwa serie samochodow i zlikwidowali
gwarancje bo sie za czesto psuly )).
Przyjal joya bez mrogniecia okiem a tylko dla tego ze w serwisie urzedowal
ze swoim szefem - ?!.
VICTORY
Pozdrawiam
-- Cosmo Unit cosunit_at_polbox.com
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:19:32 MET DST