STB Velocity 4400, OpenGL i DX

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 28 Nov 1999 - 04:15:45 MET


Ludziska pomozcie!

Od pewnego czasu eksploatuje Abita BH6 + Celer + STB Velocity 4400 +
troche RAMu.
Niby wszystko jest Oki - Celek ladnie sie kreci, system stabilny itd
itp z malym wyjatkiem. Programy (Light Wave, 3d View itp) uzywajace
wyswietlania w OpenGL przeklamuja (delikatnie mowiac) kolory, zamiast
tekstur wyswietlaja barwne mozaiki pikseli lub nie wyswietlaja nic.
Pracowac sie oczywiscie nie da. Udalo mi sie wytropic, ze sprawca tego
zamieszania jest Bill G. a dokladniej DirectX. Przed instalacja DXa
wszystko jest pieknie - po efekt ja powyzej. Poniewaz lubie czasem w
cos zagrac, wiec DXa nie chce sie pozbywac, z reszta i tak nie wiem
jak. (czy tego mozna sie pozbyc?). Efekt wystepuje zarowno dla DX 6
jak i 7. System Win95osr2 + wszystkie niezbedne stery + USB sup.
Stery NVidii 2.17 (na sterach 1.2 Fachmana bylo to samo i 3.56 Nidii
tez). Efekt ten wystepuje od dosc niedawna i nie ustapil po
reinstalacji systemu!

Ludzie! Pomozcie. Bede wdzieczny za pomoc w usuniecu problemu.

GLide

PS. Jakos nie mam ochoty na instalacje NT i 98 wiec taie rozwiazania
odpadaja. (szczegolnie 98)



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:19:32 MET DST