Autor: c l a >< t o n (claxton_at_claxton.net.pl)
Data: Mon 22 Nov 1999 - 21:55:45 MET
Jacek Rokicki napisał(a) w wiadomości: <8120ea$psi$2_at_korweta.task.gda.pl>...
>TYLKO modem (fax już nie..) - jako "usługę dodatkową", i nie przyjmuje
>reklamacji za zerwane, lub niezrealizowane połączenia, a użytkowników
>modemów "olewa ciepłym moczem"... HIS ???
Nie chcę tu stawać w obronie tepsy, ale u mnie bez problemów przyjmują
reklamacje. Zerwanych połączeń im nie udowodnię, ale oddają kasę za
wszystkie połączenia do jednego impulsu. Zwykle mój komp nie chce się
porozumieć z ich modemem i zrywa połączenie po 40 sek. Tepsa za każdym razem
oddaje mi to co do grosza, zwraca kasę za biling i bardzo mnie przeprasza za
kłopoty. :))
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:18:43 MET DST