Odp: RIVA TNT PROBLEM

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Sat 13 Nov 1999 - 18:54:36 MET


Użytkownik Tomasz Szczurek <szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:382809D4.F526707D_at_itots.ch.pwr.wroc.pl...
> Witajcie !
>
> Mam nastepujacy problem :
> Grajac w Myth 2 RivaTNT niewspomaga poprawnie Direct3D.
> Postacie sa rozmyte (nie wiem jak to fachowo okreslic).
> W efekcie po jakims czsie gra sie wywala.
> Dobrze chodzi jedynie po zmianie w opcjach gry na wspomaganie
> softwarowe.
> Sterownik do karty to najnowszy detonator z serwisu nVidii.
> W czym tkwi problem ?
Wyrzuc te najnowsze detonatory - one przede wszystkim przeznaczone sa do
Ge-Force'a a nie TNT. U mnie najlepsze efekty przynosza detonatory 2.08 lub
2.17 (3D Max ok.2970-3000 przy celku366, 128 MB ram + porzadek w systemie
:-))))

--
ABRAM:   abram_at_poczta.fm   multinet_at_kki.net.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:16:51 MET DST