Autor: Lorien Pawel Przysowa (lorien2_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 23:07:06 MET
-----Wiadomoć oryginalna-----
Od: Krzysztof Kobus <krzychk_at_okonet.com.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.comp.pecet,pl.regionalne.warszawa
Data: 9 listopada 1999 08:33
Temat: Re: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo
dlugie]
****************************
>>[bedzie sporo ciaachow]
>
>>Czy w Warszawie nie ma serwisow Philips`a? Sa, np Optimus na Marynarskiej,
szybko i
>>solidnie, ale tez fachowo...
>?? pomylka - czy tez kryptoreklama firmy o *znanej*
>reputacji
>
****************************
Ani reklama ani pomylka, tylko rada dla klientow jak maja szybko i sprawnie
zalatwiac swoje reklamacje. W naszym rankingu serwisow Philips`a w
Warszawie - No. 1! O produktach tej firmy sie nie wypowiadam. Nie
sprzedajemy...
****************************
>>Przedstawiono Panu dwa egzemplarze 107MP (jeden niezly,
>>drugi ABSOLUTNIE BEZ ZASTRZEZEN) Co najmniej jeden z nich spelnial
>>specyfikacje techniczne producenta.
>
>Ma Pan racje - "spelnial specyfikacje techniczne producenta"
>ale jesli ktos zajmuje sie ta dzialka (monitory) i ma do
>czynienia z nimi (i z firma P.), to wie na jakim poziomie
>technicznym sa te specyfikacje i te "tansze" monitory.
>Tansze nie oznacza ze sa tanie!!
>Sam ogladalem ok. 30 monitorow (wrecz) zakupionych przez
>moja firme. W/g mnie zaden nie byl dobry - odwiedzilem
>serwis i .....dostalem fax, ze te monitory nie sa
>"najlepsze" ale sa w NORMIE!
*******************************
Skoro przyznaje mi Pan racje, to o co Panu chodzi? Z parametrami monitorow
trzeba sie zapoznawac przed zakupem, a nie po...
*************************
>>Jezeli WSTYDZI SIE PAN przyjsc
>>do sklepu, lub NIE SMIE SPOJRZEC NAM W OCZY, to mozemy go Panu przeslac
>>poczta, prosze o telefon lub mail.
>
>To ladnie z Pana strony - ale nie sadzi Pan, ze to *tylko*
>mydlenie oczu innym PT klientom, ze pomimo braku kultury,
>mozecie wyslac rachunek poczta??
****************************
Pan Paszko byc moze bedzie krepowal sie, po tym co napisal, przyjsc do nas
do sklepu, skoro tak rozminal sie z prawda... Aby ulatwic mu wejscie na
droge sadowa, jezeli tego sobie zyczy, mozemy uzyc poczty. A co ma poczta do
braku kultury? Jasniej prosze.
********************
>> Jeden z nich
>>stwierdzil nawet, ze zyczylby sobie aby kazda z jego reklamacji byla
>>zalatwiana w ten sposob,
>
>Uppppssss
>a jest Pan pewien ze tak powiedzialem?
>dziwne!
*******************
PROOOOSZEEEE PAAAANAAAAA !!!!!
Naprawde nie jest Pan JEDYNYM KLIENTEM naszego salonu (jezeli faktycznie Pan
cos u nas kupowal)
Skad wiec pomysl, ze cytowalem wlasnie Pana?
********************
>>7) Nawoluje Pan do "omijania z daleka salonu Lorien na ul. Ptasiej 2 w
>>Warszawie". Bedzie ciezko, poniewaz prawie kazdy z nas co najmniej kilka
>>razy w tygodniu przjezdza kolo Placu Bankowego...
> Piszac Pana stylem (ale nisko upadlem):
>cyt. "Kolejnym klamstwem, ...." jest to ze kazdy z nas......
>wiem, wiem czepiam sie :-> ale ja jakos ta trasa nie...wiec
>klamstwo!
*************
>Prosze Pana. Pisanie moim stylem Panu nie wychodzi, wiec prosze tego nie
robic, bo jest Pan wtedy trudny do zrozumienia.
*****************************
>>Pozdrawiam bardzo serdecznie.
>>Pawel Przysowa
>>e-mail: lorien2_at_box43.gnet.pl
Co do pracy firmy i ew. ciekawostek to wiecej moglby
>powiedziec moj kolega, ktory pracowal w w/w firmie na
>Ptasiej....ale oczywiscie wiele spraw obecnie juz nie mozna
>by bylo udowodnic przed sadem - niestety.
*****************
Tak sie sklada, ze to ja zatrudnialem wszystkich pracownikow, a do tej pory
zwolnilem tylko jednego. Na jego wlasna prosbe i bez zachowania terminu
wypowiedzenia, uwzgledniajac wszystkie przyslugujace mu wedlug Kodeksu Pracy
prawa. Mozna miec bylo zastrzezenia co do jego stylu pracy, ale byl szalenie
sympatycznym czlowiekiem (nie sadze wiec zebyscie Panowie sie znali),
lubianym rowniez przez klientow. Na pewno nie ma po nas zlych wspomnien,
odwiedza nas czesto i raczej dalej sie lubimy. Nie klamalby na pewno na nasz
temat. Jeden z naszych niedoszlych
pracownikow, natomiast nie przeszedl okresu probnego i rozstal sie z firma
kradnac na odchodne kilka drobiazgow. Jezeli to o nim mowa, to prosze go od
nas nie pozdrawiac!
************************
>Mam tylko jedno pytanko do Pana:
>
>czy to jest wypowiedz Pana prywatna czy tez jest to
>stanowisko firmy, ktora Pan reprezentuje???
>
>Watpie, zeby to byla Pana prywatna odpowiedz i zdanie
>(patrz: nagroda, rabaty, naglowek w adresie email itp.)
>
>to JAKIM prawem pisze Firma z konta na DARMOWYM serverku
>poczty - box43.gnet.pl ??? Czyzby firmy Lorien nie bylo
>stac na komercyjne konto pocztowe???
***********************
Zostala zaatakowana firma w ktorej mam zaszczyt pracowac, jak rowniez ja
personalnie. Wystarczy spojrzec na godziny wyslania odpowiedzi zeby domyslec
sie, ze jest to stanowisko moje, jednak calkowicie zbiezne ze stanowiskiem
firmy. Jezeli chodzi o prawo do korzystania z "DARMOWEGO serverka poczty -
box43.gnet.pl", to wynika ono z zawartego tam regulaminu i radze sie z nim
zapoznac a nie wypisywac glupoty...
**************************
>Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelnikow
>Krzysztof Kobus
>
>ps. ew. wygrane (przeznaczone dla mnie) parasolki, darmowe
>DVD itp. prosze przekazac do najblizszego Domu Dziecka z
>zaznaczeniem, ze to nie od Was tylko od Waszego
>niezadowolonego klienta!
***************************
Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelnikow, w tym rowniez Pana.
Co do ewentualnych nagrod to najpierw, Prosze Pana trzeba je wygrac, a potem
przekazywac. (Uprzedzam ponownie, ze bedzie to bardzo trudne, ale prosze
probowac.) Parasolka Philips Brilliance przeznaczona jest dla Pana Paszko,
wiec prosze sie nia nie rzadzic, a na dzieci, moze Pan lub Pana firma,
przekazac naszym wzorem, zuzyte tonery od drukarek laserowych oraz
kserokopiarek: (infolinia: 0800-188-377). Poza tym, dzieci prosze nie
tykac, bo to nie jest temat do plytkich zarcikow.
Zadal mi Pan kilka pytan, wiec odpowiadam, ale prosze nie zajmowac mi wiecej
czasu. Nie bede prostowal wszystkich mijajacych sie z prawda tekstow pod
adresem firmy, zwlaszcza pisanych tak kiepskim stylem. Partnerow do polemik
wybieram sobie sam i Pana wsrod nich nie bedzie! Ten kto chce sprawdzic jak
jest naprawde, niech sie ruszy sprzed komputera i przyjedzie na Ptasia.
Spacer jest zawsze wskazany. Zreszta widze, ze juz
naplywaja odpowiedzi od naszych ZADOWOLONYCH klientow i to mi wystarcza.
PYSKOWKA W SIECI JEST BEZ SENSU.
Pozdrawiam jeszcze raz i przypominam o konkursie.
Pawel Przysowa.
----------------------------------------------------------------------------
--- GETIN Internet Service Provider http://www.getin.pl/ http://www.gnet.pl/ Dostep K56Flex/V.90/ISDN, Darmowe konta BOX43.gnet.pl, Serwer gier SHOT.gnet.pl Internetowy paszport - dostep w kazdym miejscu Ziemi: www.getin.pl/ipass.html ---------------------------------------------------------------------------- ---
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:15:55 MET DST