Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 14:03:23 MET
Kris <kris_at_hardware.com.pl> pisze:
> Cześć,
>> > No pewnie ... na Savage ... :-))))
>> Wiedziałem, że tak odpiszesz.... ;)
> Nie mogłem się powstrzymać :-)))
:)
>> Ale... Unreal w D3D na jakiejkolwiek karcie to pomyłka....
> Mylisz się. To wersja 2.25f nie jest jeszcze najlepsza (Metal z resztą też).
> Dlatego dopuki nie wypuszczą nowej wersji wolę OpenGl. Ale ta z UTDemo 348
> jest OK. I nareszcie bez większych oporów można na niej jechać ...
Hmmm.... 2.25f to zdaje się najnowszy patch na unreala, a Ty piszesz,
że nie jest to najlepsza wersja... nic nie rozumiem... mam ściągnąć
jakąś starszą? W UT nie grałem... nie mam w domu sieci, żeby z kimś
pograć...
>> Wszystko inne, tylko nie D3D... o niebo lepiej wygląda na Metalu, OpenGL
>> czy Glide....
> j.w. a Metal w porównaniu do dobrego OpenGl wygląda kiszkowo ... niestety na
> Savage jest on jedynym wyborem ...
Grałem na OpenGL ICD na Savage'u... rozrzut prędkości zależnie od wersji
opengl'a mniej więcej jak rozrzut śrutu z obrzyna.... ale znalazłem jedną
taką wersję, na której spokojnie da się grać.... przy 128MB RAM, bo przy
64 tak mieli dyskiem, że boję się, że głowica przetrze talerze.
Nie bardzo wiem, dlaczego tak się dzieje, bo przy metalu 64MB spokojnie
wystarcza.
>> Cholera... porobię zrzuty ekranu.... jak w końcu zrobię firmową stronę i
> centrala pozwoli mi wrzucić parę jpgów to dam linki...
> Wiesz do czego służą zrzuty? Do mydlenia oczu ... jak EBM w Expendable na
> G400 ... i wcale nie łatwo zrzucić te kiksy z teksturami na Metal'u a w grze
> widać jak na dłoni ...
Ciągle nie wiem o co Ci chodzi z tymi teksturami... ze starymi wersjami
metala rzeczywiście się kopało, ale to naprawdę z bardzo starymi....
teraz wszystko gra i bucy.... no chyba, że się zrobi VSync off, wtedy
rzeczywiście sieczka....
Porównując jakość OpenGL i Metal... jest porównywalna (IMHO oczywiście ;))
>> Co do jakości... to nie zależy to tylko od typu chipa, ale od
>> producenta...
>> i od egzemplarza... a Savage pod tym względem bije wszelkie rekordy...
>> karty tego samego producenta i niby ten sam model potrafią mieć taki
>> rozrzut parametrów, że głowa boli... dlatego zawsze w sklepie rezerwuję
>> sobie możliwość zwrotu lub wymiany.
> Komu to mówisz ... :-(
W Savage3D, który miałem wcześniej, jakość zależała również od sterownika,
co już jest co najmniej dziwne... bo rozmycia nie powinny od tego zależeć..
przynajmniej IMHO...
> Kris.
Pozdrawiam
-- Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk UIN: 48671031
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:15:45 MET DST