Autor: C97 Š (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 23:44:57 MET
Chester wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...
> Jest to po prostu olewanie klienta.Sam zgłaszałem reklamacje
> przyjeto, linia zostala przedzwoniona i jest podobno w porzadku, tyle
> i ja wiem a objawy dalej te same.
> Myśle, ze powinno sie ta sprawe naglosnic. Przez TPSe bija ludziom
> dodatkowe impulsy, gdzie uczciwosc i rzetelność firmy?
spoko luzik. zaczyna sie na polskim rynku walka o internautow pomiedzy
kilkoma firmami: netia (wprowadza callback), tepsa (his), i jakies
jeszcze dwie (niepamietam teraz) ale bedzie lepiej... trzeba poczekac a
tym suk******* z tepsy co wzieli kase za genialne posuniecia w postaci
wymiany modemow chcialbym nakopac do d***. ehh wkurzylem sie.
-- // << --== C 9 7 ==-- >> // @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl // W3 http://i.am/cezar // UIN 31073653
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:14:55 MET DST