Re: 3D Blaster Banshee

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 12:08:49 MET


> Bez przesady!
> Od kiedy to poczciwy Banshee wyciaga 100 fps w 800x600 z dzwiekiem "ON"
> w demo1.dm2 pod Q2?

Gry z multiteksturingiem (czyli większość FPP) są tutaj wyjątkiem
bo jak wiadomo Banshee ma tylko jeden TMU.
Za to przy grach nie obsługujących 2TMU różnica między Banshee
a V100 będzie niewielka.

> Tez myslalem, ze miedzy wydajnoscia Velocity a "pelnego V3"
> jest jakas duza roznica,
> ale sie okazalo, ze nie bardzo.... ;-)

Za to jeśli gra wykorzystuje więcej niż 8MB pamięci na tekstury to
V100 będzie miało spore problemy.
No ale czego można się spodziewać po produduktu skierowanego na rynek
tanich kart graficznych. I tak wydajność ceny do możliwości jest doskonała.

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:14:24 MET DST