On 23 Oct 1999 06:13:09 GMT, "ZOMO" <zommo@friko5.onet.pl> wrote:
[CUT]
>poza tym gwarancja udzielana jest na sprzet oznaczony
>N U M E R A M I N A N A K L E J K A C H !!!!!
>sa to naklejki firmy MONEL i JEJ numery - a nie numer seryjny sprzetu...
>oddajac na gwarancji np. dysk twardy , nie wiadomo czy w spowrotem
>dostanie sie ten sam...czy tylko z taka sama nalepka...????
>ZGROZA !!!!
Jedyna rada: oddajac czesc do naprawy, spisz sobie jej numer seryjny,
ewentualnie (a raczej dodatkowo) zrob jakis dyskretny znaczek np.
wodoodpornym markerem. Czesto sam fakt wyciagniecia z kieszeni
karteczki z numerem skutecznie redukuje tupet panuf serwysantruf. Tak
samo tekst: "sekundke, porownam tylko numery seryjne...". Jesli
numerki sie nie zgadzaja, a goscie dalej chca kase, nie kloc sie,
tylko powiedz spokojnie, ze zawsze mozesz sobie stad pojsc i wrocic z
PIH-em. Nie nalezy gnojkom popuszczac. A na przyszlosc dobrze by
bylo, zeby na fakturze figurowaly numerki seryjne sprzetu.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...
mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.
-- Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.plReceived on Sat Oct 23 21:01:20 1999
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:04:32 MET