Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Aug 1999 - 23:49:42 MET DST
> Witam i piszcze o pomoc :)
> W WIN95 mam ustawione dial-up na TPSA i wszystkie parametry na pewno sa
> dobre - robilem do dziesiatki razy. A od pewnego czasu (od czwartku)
> komputer po polaczeniu z TPSA i sprawdzeniu hasla i indentyfikatora
> natychmiast rozlacza linie. Nic nie bylo zmieniane (i tak sprawdzilem) nie
> ma zadnych konflikotow.
> Modem to jeden z WINmodemow ale prawidlowo zainstalowany i na mocnym
> sprzecie (AMD-K62-350 z 64 RAM).
To coś w modemach Telekomuny szwankuje bo problem ten ma dość sporo ludzi.
Na news:pl.misc.telefonia jest dość często poruszany problem z zatrzymaniem
połączenia na weryfikacji chasła i użytkownika po czym rozłączania po 20-50
sekundach.
U mnie też to jest i przyznam, że wywaliłem już dość sporo kasy na takie
nieudane ale zaliczane
połączenia a pytania odnośnie tego problemu nadesłane przezemnie do TPSA z
ich WWW
do dziś nie doczekały się odpowiedzi i sądze że już się nie doczekają.
Będzie chyba trzeba pisać tradycyjne papierowe listy polecone ze skargami bo
z tego
co widze Telekomuna kompletnie olewa jakiekolwiek zażalenia składane przez
e-mail.
-- Pozdrawia file://==PhoeniX==\\
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:55:29 MET DST